zondag 13 november 2016

Mijn MBT schoenen

Voor Rome is Assissi de laatste stad waar ik zo graag wilde zijn, dat ik er een omweg voor maakte. Nu loop ik regelrecht naar Rome. Ik zie Rome al op de borden staan, het is nog tweehonderd kilometer van hier. Ik heb nog één oude band op mijn wagen. Die band is zelfs nog nooit lek geweest. Mijn schoenen heb ik in Venetië vervangen. Ik heb met die eerste paar schoenen 1700 kilometer gelopen. Ik had nooit eerder MBT-schoenen gedragen. Ik had er zelfs nog nooit van gehoord. De schoenen lopen fijn. Ik heb, na een dag lopen, geen last van mijn gewrichten. Ën ook voel ik mij feitelijk niet moe van het lopen. Natuurlijk had ik op andere schoenen Rome ook gehaald!, sinds ik veel wilskracht voel öm mijn doel te bereiken. Ik heb eerder ĺange wandelingen gemaakt. Maar zo comfortabel als mët deze schoenen was het nooit. Ik ben ďaaŕom nog steeds wnthousiast over de schoenen! Ik klim en daal in de Appenijnen regelmatig. Bij het dalen komt mijn gewicht niet als een schok op mijn knieën terecht, sinds de schoenen mij goed helpen het gewicht op te vangen en mijn voeten goed af te wikkelen. De schoenen zijn een ware zegen voor mijn reis!

7 opmerkingen:

  1. Hai Sophie ik heb je weer ingehaald hoor ! Met lezen he want ik was in Florence gebleven . Heerlijk om je belevenissen te lezen . Ik ren vooruit en wacht op je in Rome . Nou zaterdag dan want ik ga morgen eerst mosselen eten . Ik stuur je een warme knuffel . X X Dick.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt tijd, want ik ben er pas zondag als het niet eerder regent. Heb je genoten van de mosselen?
      Xxx

      Verwijderen
    2. Je hebt tijd, want ik ben er pas zondag als het niet eerder regent. Heb je genoten van de mosselen? Ik vind het supercool dat je er bent!
      Xxx

      Verwijderen
    3. Je hebt tijd, want ik ben er pas zondag als het niet eerder regent. Heb je genoten van de mosselen? Ik vind het supercool dat je er bent!
      Xxx

      Verwijderen